Μια πρωτοποριακή τακτική έχει υιοθετήσει η αλυσίδα σούπερ μάρκετ REMA 1000 στη Νορβηγία.
Εφαρμόζει σύστημα μεταβαλλόμενων τιμών που μπορεί να προσαρμόζεται ακόμη και 100 φορές την ημέρα.
Σύμφωνα με την εταιρεία, στόχος της πρακτικής αυτής είναι η ενίσχυση της ανταγωνιστικότητας έναντι άλλων αλυσίδων, ειδικά σε περιόδους αυξημένης εμπορικής δραστηριότητας, όπως οι γιορτές
Η στρατηγική αυτή εφαρμόζεται στα καταστήματα Reitan της αλυσίδας και έχει ήδη τύχει θετικής ανταπόκρισης από τους καταναλωτές.
«Η φιλοσοφία μας είναι να ανταποκρινόμαστε σε πραγματικό χρόνο στον ανταγωνισμό – ουσιαστικά με το πάτημα ενός κουμπιού», αναφέρει χαρακτηριστικά ο Παρτάπ Σαντού, επικεφαλής τιμολόγησης της REMA 1000.
«Μπορεί να μειώσουμε μια τιμή κατά 10 σεντς, οι ανταγωνιστές να ακολουθήσουν, και ξαφνικά βρισκόμαστε σε μια συνεχόμενη “κούρσα” προς τα κάτω».
Η τεχνολογία που υποστηρίζει το σύστημα αυτό βασίζεται σε ηλεκτρονικές ετικέτες τοποθετημένες στα ράφια των προϊόντων.
Η τιμή εμφανίζεται σε ψηφιακή οθόνη, η οποία μπορεί να ανανεώνεται αυτόματα μέσα σε λίγα δευτερόλεπτα, αντικαθιστώντας την προηγούμενη ένδειξη με μια νέα, ελαφρώς τροποποιημένη.
Διαβάστε όλες τις ειδήσεις για την Εύβοια
Διαβάστε όλες τις τελευταίες ειδήσεις για την Ελλάδα και τον Κόσμο στο evima.gr