ΤΡΑΙΝΟΣΕ: Αποζημίωση 1.000 ευρώ σε κάθε Ευβοιώτη που εγκλωβίστηκε λόγω της κακοκαιρίας
ΚΟΙΝΩΝΙΑ

ΤΡΑΙΝΟΣΕ: Αποζημίωση 1.000 ευρώ σε κάθε Ευβοιώτη που εγκλωβίστηκε λόγω της κακοκαιρίας

Τρεις τρόπους αποζημίωσης όσων ταλαιπωρήθηκαν από την κακοκαιρία ανακοίνωσε η ΤΡΑΙΝΟΣΕ

Τρεις τρόπους αποζημίωσης όσων ταλαιπωρήθηκαν από την κακοκαιρία ανακοίνωσε η ΤΡΑΙΝΟΣΕ.

Είτε με μετρητά 1.000 ευρώ, είτε με κουπόνια απεριόριστης διάρκειας μεγαλύτερης αξίας κατά 150 ευρώ, είτε με κουπόνια αξίας 550 ευρώ και μετρητά 500 ευρώ.

Συγκεκριμένα η ΤΡΑΙΝΟΣΕ ανακοίνωσε ότι προχωρά σε έκτακτη οικονομική στήριξη 1.000 ευρώ (και εναλλακτικά 1.150 ευρώ σε κουπόνι απεριόριστης διάρκειας ή 550 ευρώ σε κουπόνι απεριόριστης διάρκειας και 500 ευρώ μετρητά) σε πλήρη εξόφληση στους επιβάτες που επηρεάστηκαν από τη διακοπή των δρομολογίων στις 24 και 25 Φεβρουαρίου.

Όπως τονίζει στην ανακοίνωσή της η εταιρεία, παρά το γεγονός ότι η διαχείριση των υποδομών του σιδηροδρομικού δικτύου δεν εμπίπτει στις αρμοδιότητές της η ΤΡΑΙΝΟΣΕ Α.Ε. προχωρά στην αποζημίωση των επιβατών σε συνέχεια εισήγησης του υπουργείου Μεταφορών ως ένα επιπλέον μέτρο.

Η ΤΡΑΙΝΟΣΕ Α.Ε. λυπάται για την αναστάτωση που προκλήθηκε στο επιβατικό κοινό, παρά τις προσπάθειές της να επιλύσει τα προβλήματα που δημιουργήθηκαν με τον καλύτερο δυνατό τρόπο: παροχή φιλοξενίας σε επιβάτες που δεν μπορούσαν να συνεχίσουν το ταξίδι τους, χρήση λεωφορείων ως εναλλακτικό μέσο, παροχή τροφίμων, όπου ήταν εφικτό.

Ακόμη, επισημαίνεται ότι η εταιρεία διέθεσε πόρους για τον απεγκλωβισμό πολιτών από την Αττική Οδό, με δρομολόγηση ειδικού συρμού που λειτούργησε από το απόγευμα της Δευτέρας μέχρι και το απόγευμα της Τρίτης, μεταξύ Αεροδρομίου και ΣΣ Λαρίσης, σε συνεννόηση με την Πολιτική Προστασία και το υπουργείο Μεταφορών.

Η εταιρεία έχει ήδη προχωρήσει στις αποζημιώσεις που απορρέουν από τον Ευρωπαϊκό Κανονισμό Επιβατών 1371. Επίσης, μετά με τις εξαγγελίες του υπουργού Μεταφορών, και ενώ βρίσκεται σε εξέλιξη η διερεύνηση συνθηκών των συμβάντων, προγραμματίζεται έκτακτη οικονομική στήριξη σε κάθε επιβάτη των αμαξοστοιχιών 54, 55, 56, 57 και 885.

Υπενθυμίζουμε, ότι την Δευτέρα 24/1, με την επέλαση της κακοκαιρίας, 25 εργαζόμενοι από την Εύβοια εγκλωβίστηκαν στο σιδηροδρομικό σταθμό της Θήβας.

Οι εργαζόμενοι μάλιστα ανέφεραν στο evima.gr, πως όταν σχόλασαν από την εργασία τους στην εταιρεία, Ελληνικά καλώδια και είχε ήδη διακοπεί η κυκλοφορία από την έντονη χιονόπτωση, πήγαν με τα πόδια μέσα στο κρύο στο σιδηροδρομικό σταθμό της Θήβας.

Όταν έφτασαν εκεί ενημερώθηκαν ότι έχουν διακοπεί τα δρομολόγια και απευθύνθηκαν στην πολιτική προστασία καλώντας το 112. Η απάντηση που πήραν ήταν να επικοινωνήσουν με την ελληνική αστυνομία όπου από εκεί τους παρέπεμψαν στην Πυροσβεστική και πάει λέγοντας. Οι 25 εργαζόμενοι παρέμειναν στο σιδηροδρομικό σταθμό της Θήβας για πάνω από 6 ώρες, χωρίς καμία ενημέρωση για το πως θα επιστρέψουν στα σπίτια τους στην Εύβοια. “Μας έχουν κάνει μπαλάκι, είμαστε έξι ώρες στο κρύο νηστικοί και χωρίς να γνωρίζουμε πότε θα επιστρέψουμε σπίτι μας. Κάνουμε έκκληση μέσω του σάιτ σας να μας δώσουν λύση εδώ και τώρα”  έλεγαν αγανακτισμένοι στο evima.gr.

Ακολουθήστε το evima.gr στο Google News

Διαβάστε όλες τις ειδήσεις για την Εύβοια

Διαβάστε όλες τις τελευταίες ειδήσεις για την Ελλάδα και τον Κόσμο στο evima.gr