ΚΟΙΝΩΝΙΑ
Συζήτηση για τα πολυφαρμακεία στα ΚΑΠΗ Αλιβερίου-ΦΩΤΟ
Σήμερα πραγματοποιήθηκε στο ΚΑΠΗ Αλιβερίου η συζήτηση για την ΠΟΛΥΦΑΡΜΑΚΕΙΑ από τον Ανέστη Γανίτη ειδικό παθολόγο γιατρό, την Ιωάννα Ρέτσα διευθύντρια Νοσηλευτικής υπηρεσίας όπου έδωσαν ενδιαφέρουσες συμβουλές γύρω από τα φάρμακα και τις συνέπειές της ΠΟΛΥΦΑΡΜΑΚΙΑΣ στο Νοσοκομείο Κύμης, στα μέλη και τους φίλους του ΚΑΠΗ που συμμετείχαν σε αυτή τη δράση!!!
Ακολουθήστε το evima.gr στο Google News
Διαβάστε όλες τις ειδήσεις για την Εύβοια
Διαβάστε όλες τις τελευταίες ειδήσεις για την Ελλάδα και τον Κόσμο στο evima.gr