ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ

Aπίστευτη κομπίνα με τις ενοικιάσεις αυτοκινήτων- Τι πρέπει να προσέξετε για να μην «σας πιάσουν κορόιδο»

Aπίστευτη κομπίνα με τις ενοικιάσεις αυτοκινήτων- Τι πρέπει να προσέξετε για να μην «σας πιάσουν κορόιδο»
Άλλο πληρώνει ο πελάτης και άλλο παραλαμβάνει. Στο χώρο των ενοικιάσεων αυτοκινήτων γίνονται πολλά… ευτράπελα τόσο από τους ιδιοκτήτες όσο και από τους πελάτες. Όλα είναι καλά μέχρι να αρχίσουν τα προβλήματα που συνήθως εμφανίζονται όταν υπάρξει ζημιά καθώς ο ένας ρίχνει τις ευθύνες στον άλλον, ενώ κανένας δεν θέλει να επιβαρυνθεί με το κόστος της επισκευής. Σε κάθε περίπτωση χρειάζεται μεγάλη προσοχή και είναι […]

Άλλο πληρώνει ο πελάτης και άλλο παραλαμβάνει.

Στο χώρο των ενοικιάσεων αυτοκινήτων γίνονται πολλά… ευτράπελα τόσο από τους ιδιοκτήτες όσο και από τους πελάτες. Όλα είναι καλά μέχρι να αρχίσουν τα προβλήματα που συνήθως εμφανίζονται όταν υπάρξει ζημιά καθώς ο ένας ρίχνει τις ευθύνες στον άλλον, ενώ κανένας δεν θέλει να επιβαρυνθεί με το κόστος της επισκευής.

Σε κάθε περίπτωση χρειάζεται μεγάλη προσοχή και είναι σημαντικό να μπορούμε να αποδείξουμε ότι δεν φέρουμε ευθύνη για κάθε γρατζουνιά που έχει το αυτοκίνητο ή το δίκυκλο που θα νοικιάσουμε. Ένας απλός τρόπος είναι να φωτογραφήσουμε το όχημα πριν το παραλάβουμε, οπότε και θα έχουμε αποδείξεις πως δεν φέρουμε εμείς την ευθύνη για κάτι που δεν κάναμε. Αν τώρα το πρόβλημα είναι μηχανικό εκεί τα πράγματα περιπλέκονται και απαιτείται διαφορετική διαδικασία.

Αυτά ισχύουν για τους πελάτες γιατί όπως θα διαβάσετε παρακάτω και πέρα από τα κλασικά θέματα που μπορεί να προκύψουν μεταξύ εταιρείας και μισθωτή, υπάρχουν και άλλα που πρέπει να μας βάλουν σε σκέψεις.

Το i30 το ξέρουμε από επίσημα στοιχεία ως όχημα της κατηγορίας C. Ωστόσο υπάρχει εταιρεία Rent a Car που το δίνει στους πελάτες της ως όχημα της κατηγορία D.

Ό,τι θέλει ισχυρίζεται ο καθένας

Το παράδειγμα αφορά πολύ μεγάλη εταιρεία Rent a Car, η οποία νοικιάζει σε πελάτες, αυτοκίνητα μικρότερης κατηγορίας, λέγοντάς τους πως είναι.. μεγαλύτερης. Συγκεκριμένα και την ώρα που ο πελάτης έχει «κλείσει» αυτοκίνητο της κατηγορίας D, τελικά παραλαμβάνει αυτοκίνητο που ανήκει στην κατηγορία C. Αυτό συνέβη και πριν από λίγες ημέρες με ένα Hyundai i30.

Σύμφωνα με τα επίσημα στοιχεία του Συνδέσμου Εισαγωγέων Αντιπροσώπων Αυτοκινήτων το κορεατικό μοντέλο ανήκει στην κατηγορία C. Ωστόσο η εν λόγω εταιρεία ενοικιάσεως αυτοκινήτων το μισθώνει ως όχημα της κατηγορίας D ενώ οι ίδιοι οι υπάλληλοι προσπαθούν να αποδείξουν και να… πείσουν τον πελάτη πως το i30 ανήκει στην κατηγορία D, γιατί έτσι τους έχουν… πει (όπως λέει και ο λαός “τελικά ότι δηλώσεις είσαι”).

Σε αυτό το voucher βλέπετε ότι η εταιρεία έχει κλείσει στον πελάτη όχημα της κατηγορίας D. Στην παραλαβή όμως το όχημα ήταν κατηγοριας C…

Άλλαξαν οι κατηγορίες και δεν το μάθαμε;

Γιατί όμως συμβαίνει αυτό και γιατί ο πελάτης δεν διαμαρτύρεται; Αυτό συμβαίνει διότι πολλές κρατήσεις γίνονται μόνο με βάση την κατηγορία του οχήματος και της διαθεσιμότητας και χωρίς να γνωρίζει ο πελάτης την μάρκα και τον τύπο του αυτοκινήτου. Με λίγα λόγια ο μισθωτής που έχει κλείσει και πληρώσει όχημα μεγαλύτερης κατηγορίας (βασιζόμενος σε επίσημα στοιχεία του ΣΕΑΑ) διαπιστώνει την ώρα της παραλαβής ότι κάτι άλλο συμβαίνει…

Όπως θα δείτε και από τις σχετικές εικόνες, το συγκεκριμένο Hyundai i30 το οποίο σύμφωνα με επίσημα στοιχεία (φωτογραφία κάτω) είναι αυτοκίνητο της κατηγορίας Cμισθώνεται ως όχημα κατηγορίας D.

Τα μάτια σας 14

Ο καθένας μπορεί να βγάλει τα συμπεράσματά του με όσα ευτράπελα συμβαίνουν στον συγκεκριμένο κλάδο χωρίς φυσικά να αφορά όλες τις εταιρείες. Σε κάθε περίπτωση χρειάζεται μεγάλη προσοχή και ψάξιμο για να μην βρεθείτε προ εκπλήξεως και ιδίως την τελευταία στιγμή που δεν θα υπάρχει εναλλακτική λύση

NEWSAUTO

Διαβάστε όλες τις ειδήσεις για την Εύβοια

Διαβάστε όλες τις τελευταίες ειδήσεις για την Ελλάδα και τον Κόσμο στο evima.gr