Φωτιά – Πυρόπληκτοι: Πώς θα δοθούν τα 718,65 ευρώ στους εργαζόμενους
ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ

Φωτιά – Πυρόπληκτοι: Πώς θα δοθούν τα 718,65 ευρώ στους εργαζόμενους

Αναλυτικά πώς θα λάβουν οι εργαζόμενοι την ενίσχυση - Η διαδικασία και τα απαραίτητα δικαιολογητικά

Δημοσιεύθηκε στο ΦΕΚ η ΚΥΑ  60509/2021 για τη χορήγηση έκτακτης εφάπαξ οικονομικής ενίσχυσης ποσού 718,65 ευρώ για τους εργαζόμενους στις πυρόπληκτες επιχειρήσεις.

Η έκτακτη ενίσχυση αφορά τους εργαζόμενους στις επιχειρήσεις, που καταστράφηκαν ολικά ή μερικά από τις πυρκαγιές, που έπληξαν περιοχές της χώρας τον Αύγουστο του 2021 και οι οποίοι κατέστησαν εξ’ αυτού του λόγου άνεργοι.

Σαραπέντε επιδόματα για τους πυρόπληκτους εργαζόμενους

Η έκτακτη εφάπαξ οικονομική ενίσχυση, των 718,65 ευρώ αντιστοιχεί σε 45 βασικά επιδόματα ανεργίας (45 x 15,97 = 718,65 ευρώ) για κάθε εργαζόμενο σε επιχειρήσεις, που καταστράφηκαν ολικά ή μερικά από τις πυρκαγιές, που έπληξαν περιοχές της χώρας τον Αύγουστο του 2021 και οι οποίοι κατέστησαν εξ’ αυτού άνεργοι, επιδοτούμενοι ή μη.

Τα απαραίτητα δικαιολογητικά

Για τη λήψη της εφάπαξ οικονομικής ενίσχυσης απαιτείται η υποβολή ηλεκτρονικής αίτησης από τους δικαιούχους εγγεγραμμένους στα μητρώα ανέργων του ΟΑΕΔ, στο ΚΠΑ 2 του τόπου εργασίας τους, στην οποία αναγράφονται τα εξής στοιχεία:

  1. Το ονοματεπώνυμο, το πατρώνυμο και το μητρώνυμο του δικαιούχου.
  2. Στοιχεία ταυτοπροσωπίας.
  3. Αριθμός Μητρώου Κοινωνικής του Ασφάλισης (ΑΜΚΑ).
  4. Αριθμός του Φορολογικού του Μητρώου (ΑΦΜ).
  5. Ο αριθμός λογαριασμού σε μορφή IBAN οποιασδήποτε εμπορικής τράπεζας που δραστηριοποιείται στον ελληνικό χώρο συμπεριλαμβανομένου και του Ταμείου Παρακαταθηκών και Δανείων.
  6. Οποιοδήποτε πρόσφορο στοιχείο Δημόσιας Αρχής, στην οποία εργαζόταν ο δικαιούχος, από το οποίο να προκύπτει η ολική ή μερική καταστροφή της επιχείρησης του εργοδότη.

Όπως αναφέρει το imerisia.gr, σε περίπτωση που δεν είναι εφικτή η προσκόμιση του ανωτέρω δικαιολογητικού, η ολική ή μερική καταστροφή της επιχείρησης του εργοδότη θα διαπιστώνεται από Έκθεση Επιτόπιου Ελέγχου των αρμοδίων Υπηρεσιών ΚΠΑ2 του ΟΑΕΔ της πληγείσας επιχείρησης (έδρα ή υποκατάστημα).
Σημειώνεται ότι η καταβολή το ποσού θα πραγματοποιηθεί μετά από έλεγχο και έγκριση από τις αρμοδίες Υπηρεσιών ΚΠΑ2 του ΟΑΕΔ, το αργότερο έως 60 ημέρες από την ημερομηνία έναρξης της καταβολής.

Ακολουθήστε το evima.gr στο Google News

Διαβάστε όλες τις ειδήσεις για την Εύβοια

Διαβάστε όλες τις τελευταίες ειδήσεις για την Ελλάδα και τον Κόσμο στο evima.gr