ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ

Market Pass: Βομβαρδισμός αιτήσεων στο gov.gr – Πότε θα μπουν τα πρώτα χρήματα

Market Pass: Βομβαρδισμός αιτήσεων στο gov.gr  – Πότε θα μπουν τα πρώτα χρήματα
Πλήθος αιτήσεων έχουν υποβληθεί κατά την πρώτη μέρα λειτουργίας της πλατφόρμας για το Market Pass

Βομβαρδισμό αιτήσεων έχει δεχτεί η σχετική πλατφόρμα του gov.gr για το Market Pass με τα στοιχεία να αναφέρουν ότι υποβάλλονται περίπου 10 αιτήσεις το δευτερόλεπτο.

Συνολικά έχουν υποβληθεί περίπου 175.000 δηλώσεις, με τις 100.000 να έχουν ήδη εγκριθεί.

Σήμερα, πρώτη μέρα λειτουργίας του vouchers.gov.gr μπορούν να μπαίνουν μόνο οι δικαιούχοι που έχουν ΑΦΜ που λήγει σε 1, 2, 3 και 4, ωστόσο αυτό αλλάζει από την Τετάρτη 22/2, καθώς η πλατφόρμα θα είναι ανοιχτή για όλους τους δικαιούχους, ανεξάρτητα από τον λήγοντα αριθμό.

Υπενθυμίζεται πως η πλατφόρμα θα παραμείνει ανοιχτή μέχρι τις 15 Μαρτίου, όμως η πληρωμή θα «σπάσει» σε δύο ημερομηνίες. Η πρώτη θα γίνει στις 3 Μαρτίου σε όσους κάνουν αίτηση μέχρι την Τρίτη 28 Φεβρουαρίου. Η δεύτερη θα γίνει μέχρι τις 20 Μαρτίου και θα πληρωθούν όσοι κάνουν αίτηση από 1-15 Μαρτίου.

Δικαιούχοι και ημερομηνίες πληρωμών

Σύμφωνα με τις πληροφορίες του υπουργειου, δικαιούχοι του Market Pass είναι όλοι οι φορολογικοί κάτοικοι Ελλάδος, εφόσον το δηλωθέν οικογενειακό εισόδημα φορολογικού έτους 2021 και η αξία της ακίνητης περιουσίας τους δεν υπερβαίνουν τα όρια που τίθενται ανάλογα με την κατηγορία του νοικοκυριού.

Οι δικαιούχοι μπορούν να επιλέξουν τον τρόπο που θα λάβουν την οικονομική ενίσχυση του Market Pass:

  • είτε εκδίδοντας άυλη ψηφιακή κάρτα, την οποία θα αποθηκεύουν στο έξυπνο κινητό τους και την οποία θα επιδεικνύουν στις αγορές τους. Σε αυτή την περίπτωση, οι δικαιούχοι θα λάβουν το σύνολο του ποσού που τους αναλογεί σε πέντε δόσεις (μία δόση για Φεβρουάριο και Μάρτιο 2023 και τέσσερις μηνιαίες δόσεις μέχρι και τον Ιούλιο 2023).
  • είτε μέσω απευθείας καταβολής του ποσού επιδότησης σε τραπεζικό λογαριασμό που θα δηλώσουν, εφόσον δεν διαθέτουν έξυπνη συσκευή ή δεν επιθυμούν να τη χρησιμοποιήσουν σε αυτή τη διαδικασία. Σε αυτή την περίπτωση, οι δικαιούχοι θα λάβουν το 80% του ποσού που τους αναλογεί σε δύο τριμηνιαίες δόσεις.

Για την άυλη ψηφιακή κάρτα στο κινητό:

  • Για όσους υποβάλουν αίτηση ενίσχυσης με έκδοση ψηφιακής χρεωστικής κάρτας έως την 28η Φεβρουαρίου 2023, η ενίσχυση των μηνών Φεβρουαρίου και Μαρτίου 2023 αποστέλλεται στο τραπεζικό ίδρυμα για πίστωση στην ψηφιακή χρεωστική κάρτα έως την 3η Μαρτίου 2023.
  • Για όσους υποβάλουν αίτηση ενίσχυσης με έκδοση ψηφιακής χρεωστικής κάρτας από την 1η Μαρτίου έως την 15η Μαρτίου 2023, η ενίσχυση των μηνών Φεβρουαρίου και Μαρτίου 2023 αποστέλλεται στο τραπεζικό ίδρυμα για πίστωση στην ψηφιακή χρεωστική κάρτα έως την 20ή Μαρτίου 2023.
  • Για όλους τους δικαιούχους που έχουν υποβάλει αίτηση ενίσχυσης με έκδοση ψηφιακής χρεωστικής κάρτας η ενίσχυση των μηνών Απριλίου, Μαΐου, Ιουνίου και Ιουλίου 2023 αποστέλλεται στο τραπεζικό ίδρυμα για πίστωση στην ψηφιακή χρεωστική κάρτα εντός των πρώτων τριών εργάσιμων ημερών κάθε μηνός.

Για τα μετρητά στην τράπεζα:

  • Για όσους υποβάλουν αίτηση ενίσχυσης με πίστωση σε τραπεζικό λογαριασμό έως την 28η Φεβρουαρίου 2023, η ενίσχυση των μηνών Φεβρουαρίου, Μαρτίου και Απριλίου 2023 αποστέλλεται στο τραπεζικό ίδρυμα προς πληρωμή έως την 3η Μαρτίου 2023.
  • Για όσους υποβάλουν αίτηση ενίσχυσης με πίστωση σε τραπεζικό λογαριασμό από την 1η Μαρτίου έως την 15η Μαρτίου 2023, η ενίσχυση των μηνών Φεβρουαρίου, Μαρτίου και Απριλίου 2023 αποστέλλεται στο τραπεζικό ίδρυμα προς πληρωμή έως την 20ή Μαρτίου 2023.
  • Για όλους τους δικαιούχους που έχουν υποβάλει αίτηση ενίσχυσης με πίστωση σε τραπεζικό λογαριασμό η ενίσχυση των μηνών Μαΐου, Ιουνίου και Ιουλίου 2023 αποστέλλεται στο τραπεζικό ίδρυμα προς πληρωμή έως την 3η Μαΐου 2023.

Πώς να ενημερωθείτε για την κατάσταση της αίτησής σας

  • ΕΠΕΞΕΡΓΑΣΙΑ ΑΠΟ ΔΙΚΑΙΟΥΧΟ: Η αίτηση δεν έχει υποβληθεί οριστικά, καθώς ο αιτούμενος δεν έχει πιέσει το πλήκτρο ΥΠΟΒΟΛΗ ΑΙΤΗΣΗΣ στο κάτω δεξιά μέρος της οθόνης.
  • ΥΠΟ ΕΛΕΓΧΟ: Η αίτηση έχει υποβληθεί οριστικά και βρίσκεται στο στάδιο επαλήθευσης των στοιχείων που υποβλήθηκαν.
  • ΕΓΚΡΙΘΕΙΣΑ (ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ ΠΛΗΡΩΜΗΣ ΣΕ ΕΞΕΛΙΞΗ): Η αίτηση είναι έγκυρη και αναμένεται η αποστολή της στο χρηματοπιστωτικό ίδρυμα που επέλεξε ο δικαιούχος. Περισσότερες πληροφορίες κατά το στάδιο αυτό παρέχονται στον Πίνακα Πληρωμών.
  • ΟΛΟΚΛΗΡΩΜΕΝΗ: Η αίτηση έχει εγκριθεί και έχουν ολοκληρωθεί όλες οι προβλεπόμενες πληρωμές.
  • ΑΠΟΡΡΙΦΘΕΙΣΑ: Η αίτηση έχει απορριφθεί μετά από τους προβλεπόμενους ελέγχους και μέχρι τις 15/3/2023 είναι δυνατόν να τροποποιηθεί και να υποβληθεί εκ νέου. Για την απόρριψη ο δικαιούχος λαμβάνει ενημέρωση μέσω e-mail.
  • ΑΠΟΡΡΙΦΘΕΙΣΑ ΠΛΗΡΩΜΗ: Η αίτηση είναι έγκυρη και απεστάλη προς πληρωμή, αλλά δεν κατέστη δυνατή η πραγματοποίηση της πίστωσης από το χρηματοπιστωτικό ίδρυμα που επέλεξε ο δικαιούχος. Για την απόρριψη ο δικαιούχος λαμβάνει ενημέρωση μέσω e-mail. Μετά τις 15/3/2023 μέχρι τις 2/5/2023 ο δικαιούχος μπορεί να τροποποιήσει στοιχεία που σχετίζονται με τον τρόπο πληρωμής που επέλεξε (ΙΒΑΝ ή/και χρηματοπιστωτικό ίδρυμα), δεν μπορεί όμως να αναιρέσει την αρχική του επιλογή μεταξύ άυλης ψηφιακής κάρτας και τραπεζικής κατάθεσης.
  • ΜΗ ΔΙΑΘΕΣΙΜΗ: Απαιτείται επικοινωνία του δικαιούχου με το Τηλέφωνο Εξυπηρέτησης Κοινού 2102156327 (Δευτέρα έως Παρασκευή 09:00-17:00) ή αποστολή e-mail στο marketpass@ktpae.gr.

Διαβάστε όλες τις ειδήσεις για την Εύβοια

Διαβάστε όλες τις τελευταίες ειδήσεις για την Ελλάδα και τον Κόσμο στο evima.gr