Τα τέσσερα μέτρα:

  1. Μειώνουμε τις παροχές προς τα σούπερ μάρκετ και εξασφαλίζουμε χαμηλότερες τιμες για τον καταναλωτή: Περιορίζουμε τις εκπτώσεις των προμηθευτών κατα 30% και μεταφέρουμε το όφελος στον καταναλωτή – Αφορά σε απορρυπαντικά, οδοντόκρεμες, καθαριστικά σπιτιού, αφρόλουτρα, σαμπουάν και βρεφικές πάνες
  2. Αποτρέπουμε τις αδικαιολόγητες ανατιμήσεις: Δεν επιτρέπουμε στους προμηθευτές που αυξάνουν τις τιμές σε προϊόντα να κάνουν προωθητικές ενέργειεες για 3 μήνες για όλα τα προϊόντα στα σούπερ μάρκετ. Για προμηθευτές που κρατούν τις τιμές σταθερές επιτρέπονται οι προωθητικές ενέργειες
  3. Καθαρές τιμές από το χωράφι στο ράφι: Υποχρεώνονται οι προμηθευτές σε τιμολόγια με καθαρές τιμές χωρίς εκπτώσεις με τα πιστωτικά τιμολόγια να μην μπορούν να ξεπεράσουν το 3% λόγω φύρας. Το μέτρο αφορά νωπά λαχανικά και κρέατα.
  4. Πλαφόν στο μεικτό περιθώριο κέρδους σε όσους παράγουν, εισάγουν και διακινούν βρεφικό γάλα: Το πλαφόν ορίζεται ως το άθροισμα του λειτουργικού κόστους της εταιρείας για το συγκεκριμένο προϊόν και κέρδους στο 7%.

Κάνοντας έναν απολογισμό είπε έγιναν συνολικά 25.000 έλεγχοι μέσα στο 2023, επιβλήθηκαν 1.865 πρόστιμα συνολικού ύψους 13.416.000 ευρώ, «εντούτοις έχει διαπιστωθεί από τους ελεγκτικούς μηχανισμούς ότι παρατηρούνται αποκλίσεις και εμείς δεν θα ανεχθούμε εναρμονισμένες πράκτικές».