Μ. Χατζηγιαννάκης: Αδικαιολόγητη κωλυσιεργία από το Υπουργείο Παιδείας για τη λειτουργία των νέων τμημάτων του ΕΚΠΑ στα Ψαχνά
ΠΟΛΙΤΙΚΗ

Μ. Χατζηγιαννάκης: Αδικαιολόγητη κωλυσιεργία από το Υπουργείο Παιδείας για τη λειτουργία των νέων τμημάτων του ΕΚΠΑ στα Ψαχνά

Τι αναφέρει στην ερώτησή του, ο κ. Χατζηγιαννάκης

Την κωλυσιεργία για την άρση αναστολής της λειτουργίας των τμημάτων του ΕΚΠΑ στα Ψαχνά, που φτάνει στα όρια της ηθελημένης αδράνειας και οδηγεί στο de facto κλείσιμότους, φέρνει με ερώτησή του στη Βουλή, ο βουλευτής Εύβοιας του ΣΥΡΙΖΑ – Προοδευτική Συμμαχία και αναπλ. τομεάρχης Εσωτερικών, υπεύθυνος για την Τοπική Αυτοδιοίκηση, Μίλτος Χατζηγιαννάκης. 

Ο βουλευτής Ευβοίας κατέθεσε ερώτηση προς στην υπουργό Παιδείας, τονίζοντας ότι το κρίσιμο αυτό ζήτημα έχει ιδιαίτερα αρνητικό αντίκτυπο στην τοπική οικονομία της περιοχής, αλλά και στην ανάπτυξη ολόκληρου του νομού Ευβοίας, καθώς έχει χαθεί, ήδη, η περσινή ακαδημαϊκή χρονιά από την καθυστέρηση αξιολόγησης των νέων Πανεπιστημιακών Τμημάτων στα Ψαχνά από την Εθνική Αρχή Ανώτατης Εκπαίδευσης (ΕΘΑΑΕ) και κινδυνεύει να χαθεί και το επόμενο έτος.

Όπως επισημαίνει, στην κυβερνητική απόφαση για την αναστολή της λειτουργίας των Πανεπιστημιακών Τμημάτων στα Ψαχνά στάθηκε εξαρχής απέναντι η Σύγκλητος του ΕΚΠΑ, καθώς η Δίοικηση του αρχαιότερου Ανώτατου Εκπαιδευτικού Ιδρύματος στη χώρα μας είχε ήδη ολοκληρώσει όλες τις απαιτούμενες διαδικασίες και είχε προχωρήσει στη δημιουργία κοσμητείας σε νέο τμήμα του Πανεπιστημίου στα Ψαχνά, δεσμεύοντας παράλληλα τους σχετικούς πόρους.

Στην ερώτησή του, ο κ. Χατζηγιαννάκης ζητά να ενημερωθεί από την υπουργό για τα εξής:

Γιατί καθυστερεί η άρση της αναστολής των πανεπιστημιακών τμημάτων στα Ψαχνά;

Πότε θα ολοκληρωθεί η αξιολόγηση των τμημάτων από την Εθνική Αρχή Ανώτατης Εκπαίδευσης;

Σκοπεύει να εντάξει τα νέα Τμήματα των Ψαχνών στο μηχανογραφικό δελτίο για το 2021;

Ακολουθήστε το evima.gr στο Google News

Διαβάστε όλες τις ειδήσεις για την Εύβοια

Διαβάστε όλες τις τελευταίες ειδήσεις για την Ελλάδα και τον Κόσμο στο evima.gr