Ρεπορτάζ evima.gr: Ανυπομονησία για την Black Friday στη Χαλκίδα – Τι δήλωσαν έμποροι και καταναλωτές
Ειδησεις ευβοια

Ρεπορτάζ evima.gr: Ανυπομονησία για την Black Friday στη Χαλκίδα – Τι δήλωσαν έμποροι και καταναλωτές

Τις εκπτώσεις της Black Friday περιμένουν οι επιχειρηματίες της Εύβοιας αλλά και οι καταναλωτές για να κάνουν τις αγορές τους
Ξεκίνησαν οι προσφορές από τα καταστήματα της Εύβοιας σε αρκετά προϊόντα ενόψει και της Black Friday που περιμένουν πως και πως τόσο οι καταναλωτές όσο και οι έμποροι.
Οι προσδοκίες για άλλη μία χρονιά είναι μεγάλες, ενώ φέτος ειδικά, λόγω της συνολικότερης κατάστασης που επικρατεί στην αγορά η προσμονή είναι ακόμα μεγαλύτερη.
Όπως ενημερώνει ο Εμπορικός Σύλλογος Χαλκίδας, στα καταστήματα της Εύβοιας οι προσφορές έχουν ήδη ξεκινήσει, ενώ όσο πλησιάζει η Παρασκευή οι εκπτώσεις θα ανεβαίνουν ακόμα περισσότερο.
Επιχειρηματίες και καταναλωτές περιμένουν πως και πως το τετραήμερο προσφορών καθώς μετά την Black Friday έρχεται και η Cyber Monday την ερχόμενη Δευτέρα 28 Νοεμβρίου.
Πολίτες της Εύβοιας δηλώνουν στο evima.gr πως φέτος ειδικά περιμένουν να έρθει η Black Friday και ήδη κάνουν έρευνα αγοράς στα καταστήματα της περιοχής, προκειμένου να καταφέρουν να αποκτήσουν τα προϊόντα που θέλουν, σε καλύτερες τιμές, καθώς με τα έξοδα να μεγαλώνουν λόγω του αυξημένου ενεργειακού κόστους και της συνολικότερης ακρίβειας είναι μία μοναδική ευκαιρία τώρα να πραγματοποιήσουν τις αγορές τους.
Θετικά μάλιστα βλέπουν και οι καταναλωτές αλλά και οι επιχειρηματίες το γεγονός πως τα καταστήματα θα παραμείνουν ανοιχτά και την Κυριακή 27 Νοεμβρίου, καθώς ακόμα περισσότεροι πολίτες θα μπορέσουν με σύμμαχο τον καλό καιρό να επισκεφθούν τα μαγαζιά της Εύβοιας και να κάνουν τα ψώνια τους, ειδικά όταν πολλοί δεν μπορούν εύκολα να βρουν χρόνο τις καθημερινές για μία βόλτα στην εμπορική αγορά λόγω εργασίας και άλλων υποχρεώσεων.

Πάντως και φέτος ο «Συνήγορος του Καταναλωτή» προειδοποιεί για τις πιο κοινές απάτες, προκειμένου οι καταναλωτές να είναι υποψιασμένοι και να πραγματοποιήσουν τις αγορές τους με ασφάλεια.

Οι πιο κοινές απάτες

Ειδικότερα, οι τέσσερις πιο κοινές απάτες – κυρίως μέσω διαδικτύου είναι οι εξής:

• Να προσέχουν κατά την ηλεκτρονική εγγραφή τους σε ενημερωτικά δελτία (newsletters), με τα οποία καλούνται να δηλώσουν έγκαιρα τις προτιμήσεις τους σε συγκεκριμένα προϊόντα και να ενημερωθούν, έτσι, νωρίτερα για τις εκπτώσεις που θα γίνουν σε αυτά. Ιδίως, να είναι επιφυλακτικοί με τις προσωπικές πληροφορίες που χορηγούν μέσω αυτών των newsletters, δεδομένου ότι αποτελούν, στην ουσία, μορφή ηλεκτρονικού μάρκετινγκ και χρησιμοποιούνται κατά κόρον από τους προμηθευτές για τη δημιουργία προσωποποιημένων προφίλ πελατών και για τη διενέργεια εξατομικευμένων προωθητικών ενεργειών που τους ακολουθούν παντού κατά την πλοήγησή τους στο διαδίκτυο.

• Να διαχωρίζουν τις αληθινές από τις εικονικές προσφορές, κάνοντας δική τους έρευνα αγοράς αρκετό διάστημα πριν για τα προϊόντα που τους ενδιαφέρουν, σε συνδυασμό και με τη χρήση ειδικών εργαλείων που διατίθενται από ηλεκτρονικές πλατφόρμες σύγκρισης προϊόντων και πραγματοποίησης αγορών, τα οποία αναπαριστούν τη διαχρονική διακύμανση των τιμών.

• Κατά την τοποθέτηση των παραγγελιών τους, να δίνουν ιδιαίτερη έμφαση και σημασία, εκτός από την τιμή, και σε άλλες κρίσιμες πληροφορίες που σχετίζονται με την ταχύτητα παράδοσης των προϊόντων τους και συγκεκριμένα: (α) στη διαθεσιμότητα, λαμβάνοντας ιδίως υπόψη εμπόδια και περιορισμούς που, σε διεθνές επίπεδο, επηρεάζουν την παραγωγή και διακίνηση των αγαθών, καθώς και (β) στον αναμενόμενο χρόνο αποστολής των προϊόντων μέσω των ταχυδρομικών παρόχων. Στόχος είναι οι καταναλωτές να μη βιώνουν αργότερα δυσαρέσκεια και απογοήτευση από τυχόν υπερβολικούς ή/και απροσδιόριστους χρόνους αναμονής.

• Να αποφεύγουν την αγορά προϊόντων, ακόμα κι αν πωλούνται σε ιδιαίτερα συμφέρουσες τιμές, από ηλεκτρονικά καταστήματα που διαθέτουν αμφίβολης νομιμότητας ιστοσελίδες (πχ δεν περιλαμβάνουν πλήρη στοιχεία έδρας και επικοινωνίας, περιέχουν «νεκρές» συνδέσεις [links] ή συνδέσεις σε όρους χρήσης ή πολιτικής προστασίας απορρήτου με ασυνάρτητο περιεχόμενο, διοχετεύουν την επικοινωνία με τους καταναλωτές αποκλειστικά μέσω social media εφαρμογών, όπως viber, messenger, κ.λπ.).

Ακολουθήστε το evima.gr στο Google News

Διαβάστε όλες τις ειδήσεις για την Εύβοια

Διαβάστε όλες τις τελευταίες ειδήσεις για την Ελλάδα και τον Κόσμο στο evima.gr