Εύβοια: Αυτή είναι η τουριστική στρατηγική για την Κάρυστο
ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ

Εύβοια: Αυτή είναι η τουριστική στρατηγική για την Κάρυστο

Το τουριστικό προιόν, στο επίκεντρο του ενδιαφέροντος στην Εύβοια- Στρατηγική για την τόνωση της Καρύστου

Όπως είπε αποκλειστικά στο evima.gr o Σπύρος Γεωργίου, διευθυντής της εταιρείας FLYDEST,  oλοκληρώθηκε το Σάββατο 13 Ιανουαρίου ο κύκλος παρουσιάσεων του πρώτου μέρους της μακροπρόθεσμης τουριστικής στρατηγικής του Δήμου Κάρυστου στην Εύβοια.

Πραγματοποιήθηκαν συνολικά 9 θεματικές παρουσιάσεις σε Κάρυστο, Μαρμάρι και Στύρα που απευθύνονταν σε ξενοδοχεία, καφεστιάση, εμπορικά καταστήματα, συλλόγους και συνδέσμους.

Τα θέματα που αναπτύχθηκαν αφορούσαν τη τρέχουσα κατάσταση του τουριστικού προϊόντος του Δήμου, τα προβλήματα που αντιμετωπίζει την εποχή του διαδικτύου, ενώ παρουσιάστηκαν και τα αποτελέσματα της πρώτης έρευνας ικανοποίησης επισκεπτών που διεξήχθησαν το Πάσχα και τον Αύγουστο του 2023.

Παράλληλα υπήρξε ενημέρωση σχετικά με τις απαιτήσεις του σύγχρονου επισκέπτη και αναπτύχθηκαν οι τρόποι που πρέπει οι ιδιώτες και Δήμος να τους προσεγγίσουν.

Η ολιστική στρατηγική προσέγγιση που για πρώτη φορά σχεδιάζει ο Δήμος Κάρυστου, περιλαμβάνει νέο τουριστικό λογότυπο και ονομασία, πάνω στο οποίο θα στηριχθεί και η νέα τουριστική του ιστοσελίδα.

Στις παρουσιάσεις συμμετείχαν περισσότεροι από 120 επαγγελματίες της περιοχής ενώ έπεται και συνέχεια που θα πραγματεύεται την στρατηγική και την εφαρμογή της.

Η διοίκηση Ραβιόλου ως γνωστόν, δίνει μεγάλη έμφαση στη τουριστική ανάπτυξη με την οποία έμπρακτα ασχολείται τα τελευταία χρόνια.

Την έρευνα και παρουσίαση πραγματοποίησε ο Σπύρος Γεωργίου, διευθυντής της εταιρείας FLYDEST.

Ακολουθήστε το evima.gr στο Google News

Διαβάστε όλες τις ειδήσεις για την Εύβοια

Διαβάστε όλες τις τελευταίες ειδήσεις για την Ελλάδα και τον Κόσμο στο evima.gr