ΥΓΕΙΑ

Η ΟΝΝΕΔ Εύβοιας για την Παγκόσμια Ημέρα Υγείας-΄΄Σεβασμό και ευγνωμοσύνη στο ιατρικό και νοσηλευτικό προσωπικό΄΄

Η ΟΝΝΕΔ Εύβοιας για την Παγκόσμια Ημέρα Υγείας-΄΄Σεβασμό και ευγνωμοσύνη στο ιατρικό και νοσηλευτικό προσωπικό΄΄

Ανακαλύψτε περισσότερα άρθρα στα αποτελέσματα αναζήτησης

Προσθήκη του evima.gr στην Google

Για την Παγκόσμια Ημέρα Υγείας, το λιγότερο που οφείλουμε είναι ευγνωμοσύνη και σεβασμό προς το ιατρικό και νοσηλευτικό προσωπικό για τις υπεράνθρωπες προσπάθειες που καταβάλλουν, αναφέρει σε ανακοίνωσή της η ΟΝΝΕΔ Εύβοιας.

Ακολουθήστε το evima.gr στο Google News

Διαβάστε όλες τις ειδήσεις για την Εύβοια

Διαβάστε όλες τις τελευταίες ειδήσεις για την Ελλάδα και τον Κόσμο στο evima.gr