Λουκέτο σε εστιατόριο: Το αιχμηρό μήνυμα της επιχείρησης με «καρφιά» στους γείτονες
ΔΙΕΘΝΗ

Λουκέτο σε εστιατόριο: Το αιχμηρό μήνυμα της επιχείρησης με «καρφιά» στους γείτονες

Ένα ιταλικό εστιατόριο σε μια ευκατάστατη περιοχή του Λονδίνου έκλεισε, με τον ιδιοκτήτη του να εκφράζει δημόσια την πικρία του προς τους κατοίκους της περιοχής.

Το Don Ciccio, στην περιοχή Χαϊγκέιτ του βόρειου Λονδίνου, έκλεισε την περασμένη εβδομάδα μετά από έξι χρόνια λειτουργίας, κατά τα οποία σέρβιρε πίτσες των 18 λιρών στους ευκατάστατους κατοίκους της περιοχής.

Το εστιατόριο, σύμφωνα με τον ιδιοκτήτη του, δεν έκλεισε λόγω της κακής ποιότητας φαγητού που σέρβιρε, αλλά λόγω της αδιαφορίας των κατοίκων. Μάλιστα, είχε εξαιρετικές αξιολογήσεις – είχε ανακηρυχθεί Traveller’s Choice στο Tripadvisor την περίοδο 2023-2025 και είχε βαθμολογία 4,7 στα 5 στην Google. Αυτό, όμως, δεν στάθηκε αρκετό για να μείνει ανοιχτό.

Η πικρία του ιδιοκτήτη του εστιατορίου

Στο τελευταίο του μήνυμα λοιπόν στην ιστοσελίδα του εστιατορίου, ο ιδιοκτήτης του, Μάρκο Κλαούντιο Βαλέντε -ο οποίος πριν ανοίξει το εστιατόριο, το 2019, εργαζόταν ως πολιτικός μηχανικός- αποχαιρέτησε τους πελάτες του με πικρία, κατηγορώντας τους ντόπιους πως «δεν μας στήριξαν ποτέ – ούτε μία φορά». Ξεκαθάρισε ότι δεν έφταιγαν «το κακό φαγητό, οι κακές κριτικές ή η κακή τύχη», αλλά «η απόλυτη αδιαφορία των γειτόνων μας».

«Κλείσαμε λόγω έλλειψης πελατών» ανέφερε το οργισμένο μήνυμα. «Σε όσους ζούσαν λίγα μέτρα πιο κάτω αλλά παρήγγελναν από αλλού: ευχαριστούμε για τη δέσμευσή σας στην απόσταση. Σε όσους εξυπηρετήσαμε κατά τη διάρκεια του lockdown, όταν ήμασταν το μόνο εστιατόριο που παρέμενε ανοιχτό: ευχαριστούμε που δεν μας επισκεφθήκατε ποτέ μετά το τέλος της πανδημίας».

Μία ακόμη καυστική αιχμή του ιδιοκτήτη του εστιατορίου ανέφερε: «Σε όσους έλεγαν, πίσω στο 2019, “θα κλείσουν μέσα σε τρεις μήνες”: Συγχαρητήρια! Πέσατε έξω μόνο κατά πέντε χρόνια και εννέα μήνες».

Και συνέχισε: «Είμαστε φιλοξενούμενοι σε αυτή τη χώρα και, ως φιλοξενούμενοι, δεν θα παραπονεθούμε. Θα πούμε απλώς: addio (αντίο). Και τώρα, με ευγνωμοσύνη. Στο προσωπικό μας -στον Ρομπέρτο, στον Ντιέγκο, στον Ντανιέλε και στους πολλούς σερβιτόρους και σεφ που πέρασαν όλα αυτά τα χρόνια- ευχαριστούμε για το πάθος σας και για το ότι αντέξατε ταπεινωτικές βραδιές με άδεια τραπέζια. Στους πιστούς μας πελάτες: Θα μας λείψετε. Ίσως κάποια μέρα να ξανασυναντηθούμε, στην Ιταλία».

«Δεν λέμε αντίο, λέμε arrivederci»

Όσο για το Instagram, ο ιδιοκτήτης μοιράστηκε ένα πολύ πιο ήπιο μήνυμα, στο οποίο έκανε λόγο για «βαθιά συγκίνηση» που συνόδευσε την απόφαση να κλείσει το εστιατόριο.

«Η αγάπη σας υπήρξε η ενέργειά μας, το κίνητρό μας να γινόμαστε καλύτεροι κάθε μέρα. Και το να βλέπουμε την εκτίμησή σας να αντικατοπτρίζεται στη θαυμάσια βαθμολογία μας (4,7) στην Google δεν είναι απλώς ένας αριθμός· είναι ένα σύμβολο του ιδιαίτερου δεσμού που χτίσαμε μαζί.

Κάθε κριτική, κάθε καλή κουβέντα, κάθε συμβουλή μάς βοήθησε να εξελιχθούμε και να βελτιωθούμε. Ποιος ξέρει… ίσως αυτό να μην είναι αντίο, αλλά απλώς arrivederci (εις το επανιδείν). Σας ευχαριστούμε για κάθε χαμόγελο, κάθε όμορφη ανάμνηση. Ήσασταν η ιστορία μας και θα παραμείνετε για πάντα στις καρδιές μας» ανέφερε.

Ακολουθήστε το evima.gr στο Google News

Διαβάστε όλες τις ειδήσεις για την Εύβοια

Διαβάστε όλες τις τελευταίες ειδήσεις για την Ελλάδα και τον Κόσμο στο evima.gr