ΑΠΟΨΕΙΣ

Το κόλπο για να τρώνε τα παιδιά τα λαχανικά τους στο γεύμα

Το κόλπο για να τρώνε τα παιδιά τα λαχανικά τους στο γεύμα

Ανακαλύψτε περισσότερα άρθρα στα αποτελέσματα αναζήτησης

Προσθήκη του evima.gr στην Google

Παραδοσιακά τα παιδιά κάθε ηλικίας και προέλευσης δεν συμπαθούν τα λαχανικά και κάθε γονιός στον κόσμο προσπαθεί να πείσει το παιδί του να φάει έστω και λίγα σε κάθε γεύμα του.

Ερευνητές από το πανεπιστήμιο Texas A & M πραγματοποίησαν το 2015 μια έρευνα, σύμφωνα με την οποία, υποστηρίζουν ότι βρήκαν το μυστικό για να τρώνε όλα τα παιδιά τις τροφές που δεν συμπαθούν πολύ τους και μάλιστα με ευχαρίστηση!

Το “κόλπο”…

Οι ερευνητές μελέτησαν τα υπολείμματα από το πιάτο στα γεύματα 8.500 μαθητών και διαπίστωσαν ότι αυτό που κάνει τη διαφορά για το αν τα παιδιά τα καταναλώνουν τα λαχανικά τους ή όχι είναι το τι είδους τροφή συνδυάζεται με αυτά σε κάθε περίπτωση.

Αν τα λαχανικά συνοδεύουν ένα μπέργκερ ή ένα κομμάτι πίτσα, τα παιδιά σίγουρα θα επιλέξουν το τελευταίο. Αλλά αν επιλέξετε μια τροφή που δεν είναι τόσο “θελκτική” στα παιδιά ως συνοδευτικό των λαχανικών, τότε “ξαφνικά” τα παιδιά δεν θεωρούν αυτήν την “άγευστη” τροφή και τόσο κακή επιλογή.

Μάλιστα, οι ερευνητές διαπίστωσαν ότι ισχύει και το αντίθετο: τα πιο “δημοφιλή” λαχανικά των παιδιών, δηλαδή εκείνα που είναι πιο αμυλούχα, όπως οι πατάτες, είναι εκείνα που επιλέγονται πρωτίστως από τα παιδιά, έναντι άλλων λαχανικών που βρίσκονται δίπλα τους και είναι “λιγότερο ενδιαφέροντα”.

Πηγή:iatropedia.gr

Ακολουθήστε το evima.gr στο Google News

Διαβάστε όλες τις ειδήσεις για την Εύβοια

Διαβάστε όλες τις τελευταίες ειδήσεις για την Ελλάδα και τον Κόσμο στο evima.gr