ΚΟΙΝΩΝΙΑ

Η περιοχή του Όσιου Δαυίδ – Δρυμώνα στα λευκά

Η περιοχή του Όσιου Δαυίδ – Δρυμώνα στα λευκά

Ανακαλύψτε περισσότερα άρθρα στα αποτελέσματα αναζήτησης

Προσθήκη του evima.gr στην Google

Με τον υδράργυρο να δείχνει πολύ κάτω από το μηδέν , με θερμοκρασίες που θυμίζουν Σιβηρία, ξύπνησαν οι κάτοικοι στην περιοχή του Όσιου Δαυίδ – Δρυμώνα.

Η χαμηλή θερμοκρασία, που άγγιζε και τους -3 βαθμούς Κελσίου,  δεν πτόησε τους επισκέπτες που άφησαν για λίγο τις σκοτούρες και το έριξαν έξω.

Η ομορφιά του τοπίου, τα παιχνίδια στο χιόνι αλλά και οι selfies με τα πανέμορφα ελάφια, που είχαν βγει προς αναζήτηση τροφής, αποζημίωσαν όσους πήγαν στην Πάρνηθα

Φυσικά, μετά τη βόλτα στο βουνό, πήραν σειρά οι ταβέρνες.

Ακολουθήστε το evima.gr στο Google News

Διαβάστε όλες τις ειδήσεις για την Εύβοια

Διαβάστε όλες τις τελευταίες ειδήσεις για την Ελλάδα και τον Κόσμο στο evima.gr