Market Pass: Στην τελική ευθεία για πληρωμές- Πότε θα μπουν τα χρήματα και σε ποιες τράπεζες
ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ

Market Pass: Στην τελική ευθεία για πληρωμές- Πότε θα μπουν τα χρήματα και σε ποιες τράπεζες

Μετά τον έλεγχο και την πλήρωση των προϋποθέσεων διενεργείται η σχετική πληρωμή.

Στην τελική ευθεία μπαίνουν ήδη οι έλεγχοι των αιτούντων της οικονομικής ενίσχυσης του Market Pass.

Ο έλεγχος περιλαμβάνει τόσο τους δικαιούχους που είχαν λάβει την αίτηση σε προηγούμενους κύκλους του Market Pass και λαμβάνουν την ενίσχυση των μηνών Αυγούστου – Οκτωβρίου 2023 αυτόματα, όσο και τους νέους αιτούντες.

Μετά τον έλεγχο και την πλήρωση των προϋποθέσεων διενεργείται η σχετική πληρωμή.

Υπενθυμίζεται ότι για όσους υποβάλουν αίτηση ενίσχυσης με έκδοση ψηφιακής χρεωστικής κάρτας ή πίστωση σε τραπεζικό λογαριασμό μετά την 31η Οκτωβρίου 2023 και έως την 8η Ιανουαρίου 2024, η ενίσχυση αποστέλλεται στο τραπεζικό ίδρυμα για πίστωση στην ψηφιακή χρεωστική κάρτα ή πληρωμή έως την 15η Ιανουαρίου 2024.

Σχετικά με τις ψηφιακές κάρτες θα μείνουν ενεργές έως και τις 29 Φεβρουάριου 2024. Να σημειωθεί ότι οι κάτοικοι των περιοχών που επλήγησαν από τα καιρικά φαινόμενα του Σεπτεμβρίου, θα λάβουν επιπλέον επίδομα και μάλιστα διπλάσιο για τους μήνες Νοέμβριο και Δεκέμβριο.

Τα παραπάνω προβλέπονται στην Κοινή Υπουργική Απόφαση που υπογράφουν οι Υπουργοί Εθνικής Οικονομίας και Οικονομικών Κωστής Χατζηδάκης, Εσωτερικών Νίκη Κεραμέως, Ανάπτυξης Κώστας Σκρέκας, Ψηφιακής Διακυβέρνησης Δημήτρης Παπαστεργίου και ο Υφυπουργός Εθνικής Οικονομίας και Οικονομικών Θάνος Πετραλιάς.

Για τους αιτούντες που υπέβαλαν αίτηση έως την 31η Οκτωβρίου, δόθηκε η δυνατότητα ακύρωσης ή μεταβολής των στοιχείων για τον τρόπο λήψης της ενίσχυσης (μέσω κατάθεσης σε τραπεζικό λογαριασμό ή πίστωσης σε ψηφιακή κάρτα) έως και την 31η Οκτωβρίου. Υπογραμμίζεται ότι δεν είναι δυνατή η μεταβολή της σε μεταγενέστερο χρόνο.

Για όσους υποβάλουν την αίτηση μετά την 31η Οκτωβρίου 2023 και έως την 8η Ιανουαρίου 2024, η δυνατότητα ακύρωσης ή μεταβολής των παραπάνω στοιχείων ισχύει έως και την 8η Ιανουαρίου 2024, οπότε η αίτηση οριστικοποιείται και δεν είναι δυνατή η μεταβολή της σε μεταγενέστερο χρόνο.

Σε περίπτωση απόρριψης της διαδικασίας πίστωσης της ενίσχυσης στην ψηφιακή χρεωστική κάρτα ή στον τραπεζικό του λογαριασμό ο αιτών που θα ενημερώνεται με κάθε πρόσφορο μέσο θα έχει δικαίωμα να προβεί στις απαραίτητες διορθώσεις μετά την 8η Ιανουαρίου 2024 και να υποβάλλει εκ νέου την αίτηση μέχρι την 26η Ιανουαρίου 2024.

Ποιες είναι οι πιθανές καταστάσεις της αίτησής μου και τι σημαίνουν;

  1. ΕΠΕΞΕΡΓΑΣΙΑ ΑΠΟ ΔΙΚΑΙΟΥΧΟ: Η αίτηση δεν έχει υποβληθεί οριστικά, καθώς ο αιτούμενος δεν έχει πιέσει το πλήκτρο ΥΠΟΒΟΛΗ ΑΙΤΗΣΗΣ στο κάτω δεξιά μέρος της οθόνης.
  2. ΥΠΟ ΕΛΕΓΧΟ: Η αίτηση έχει υποβληθεί οριστικά και βρίσκεται στο στάδιο επαλήθευσης των στοιχείων που υποβλήθηκαν.
  3. ΕΓΚΡΙΘΕΙΣΑ (ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ ΠΛΗΡΩΜΗΣ ΣΕ ΕΞΕΛΙΞΗ): Η αίτηση είναι έγκυρη και αναμένεται η αποστολή της στο χρηματοπιστωτικό ίδρυμα που επέλεξε ο δικαιούχος. Περισσότερες πληροφορίες κατά το στάδιο αυτό παρέχονται στον Πίνακα Πληρωμών.
  4. ΕΓΚΡΙΘΕΙΣΑ (ΟΛΟΚΛΗΡΩΜΕΝΕΣ ΠΛΗΡΩΜΕΣ): Η αίτηση έχει εγκριθεί και έχουν ολοκληρωθεί όλες οι προβλεπόμενες πληρωμές.
  5. ΑΠΟΡΡΙΦΘΕΙΣΑ: Η αίτηση έχει απορριφθεί μετά από τους προβλεπόμενους ελέγχους. Ειδικά για την οικονομική ενίσχυση των μηνών Αυγούστου έως και Οκτωβρίου, μέχρι τις 08/01/2024 είναι δυνατόν η αίτηση να τροποποιηθεί και να υποβληθεί εκ νέου και για την απόρριψη ο δικαιούχος λαμβάνει ενημέρωση μέσω e-mail.
  6. ΑΠΟΡΡΙΦΘΕΙΣΑ ΠΛΗΡΩΜΗΗ αίτηση είναι έγκυρη και απεστάλη προς πληρωμή, αλλά δεν κατέστη δυνατή η πραγματοποίηση της πίστωσης από το χρηματοπιστωτικό ίδρυμα που επέλεξε ο δικαιούχος. Ειδικά για την οικονομική ενίσχυση των μηνών Αυγούστου έως και Οκτωβρίου, ο αιτούμενος θα ενημερώνεται με κάθε πρόσφορο μέσο και η αίτησή του θα ενεργοποιείται μετά το πέρας της καταληκτικής ημερομηνίας υποβολής αιτήσεων (08/01/2024), ώστε να μπορεί να προβεί στις απαραίτητες διορθώσεις και να επανυποβάλει την αίτηση μέχρι την 25η Νοεμβρίου 2023. Μετά την επανυποβολή ξαναγίνεται η διαδικασία πίστωσης στην ψηφιακή κάρτα ή στον τραπεζικό λογαριασμό έως την 30ή Νοεμβρίου 2023. Σε περίπτωση απόρριψης της διαδικασίας πίστωσης της ενίσχυσης, δεν επιτρέπεται η τροποποίηση του αρχικώς επιλεγέντος τρόπου καταβολής της ενίσχυσης.
  7. ΜΗ ΔΙΑΘΕΣΙΜΗ: Απαιτείται επικοινωνία του δικαιούχου με το Τηλέφωνο Εξυπηρέτησης Κοινού 2102156327 (Δευτέρα έως Παρασκευή 09:00-17:00) ή αποστολή e-mail στο [email protected].

Τι σημαίνουν τα μηνύματα κατάστασης του Πίνακα Πληρωμών;

  1. ΠΡΟΣ ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΣΤΟ ΤΡΑΠΕΖΙΚΟ ΙΔΡΥΜΑ: Η συγκεκριμένη πληρωμή θα αποσταλεί στο χρηματοπιστωτικό ίδρυμα προς πραγματοποίηση κατά την εκτιμώμενη ημερομηνία εκτέλεσης.
  2. ΑΠΕΣΤΑΛΜΕΝΗ – ΣΕ ΕΠΕΞΕΡΓΑΣΙΑ ΑΠΟ ΤΡΑΠΕΖΙΚΟ ΙΔΡΥΜΑ: Η συγκεκριμένη πληρωμή έχει αποσταλεί στο χρηματοπιστωτικό ίδρυμα και η επεξεργασία της μπορεί να διαρκέσει έως δέκα (10) εργάσιμες ημέρες.
  3. ΟΛΟΚΛΗΡΩΜΕΝΗ: Η συγκεκριμένη πληρωμή έχει ολοκληρωθεί επιτυχώς.
  4. ΑΠΟΡΡΙΦΘΕΙΣΑΔεν κατέστη δυνατή η πραγματοποίηση της συγκεκριμένης πληρωμής. Ειδικά για την οικονομική ενίσχυση των μηνών Αυγούστου έως και Οκτωβρίου, ο αιτούμενος θα ενημερώνεται με κάθε πρόσφορο μέσο και η αίτησή του θα ενεργοποιείται μετά το πέρας της καταληκτικής ημερομηνίας υποβολής αιτήσεων (08/01/2024), ώστε να μπορεί να προβεί στις απαραίτητες διορθώσεις και να επανυποβάλει την αίτηση μέχρι την 26η Ιανουαρίου 2024. Μετά την επανυποβολή ξαναγίνεται η διαδικασία πίστωσης στην ψηφιακή κάρτα ή στον τραπεζικό λογαριασμό έως την 31η Ιανουαρίου 2024. Σε περίπτωση απόρριψης της διαδικασίας πίστωσης της ενίσχυσης, δεν επιτρέπεται η τροποποίηση του αρχικώς επιλεγέντος τρόπου καταβολής της ενίσχυσης.

Ποια χρηματοπιστωτικά ιδρύματα διατίθενται για την έκδοση ψηφιακής χρεωστικής κάρτας;

VIVA WALLET, ΤΡΑΠΕΖΑ EUROBANK και ΤΡΑΠΕΖΑ ALPHABANK.

Για την έκδοση ψηφιακής χρεωστικής κάρτας δεν προαπαιτείται ο δικαιούχος να είναι πελάτης των ως άνω ιδρυμάτων.

ΠΡΟΣΟΧΗ: Οι ψηφιακές χρεωστικές κάρτες του Έργου Market Pass λήγουν αυτομάτως στις 29/02/2024 και δεν θα είναι δυνατή η πραγματοποίηση συναλλαγών με αυτές μετά την ημερομηνία αυτή.

Ποιων χρηματοπιστωτικών ιδρυμάτων λογαριασμοί είναι δυνατόν να δηλωθούν για την κατάθεση της επιδότησης Market Pass;

Των:

  • ΤΡΑΠΕΖΑ ΠΕΙΡΑΙΩΣ
  • ATTICA BANK ΑΝΩΝΥΜΗ ΤΡΑΠΕΖΙΚΗ ΕΤΑΙΡΕΙΑ
  • ΕΘΝΙΚΗ ΤΡΑΠΕΖΑ ΤΗΣ ΕΛΛΑΔΟΣ Α.Ε.
  • ΠΑΓΚΡΗΤΙΑ ΤΡΑΠΕΖΑ A.E.
  • VIVA WALLET
  • ΣΥΝΕΤΑΙΡΙΣΤΙΚΗ ΤΡΑΠΕΖΑ ΚΑΡΔΙΤΣΑΣ
  • ΣΥΝΕΤΑΙΡΙΣΤΙΚΗ ΤΡΑΠΕΖΑ ΘΕΣΣΑΛΙΑΣ
  • OPTIMA BANK
  • ΣΥΝΕΤΑΙΡΙΣΤΙΚΗ ΤΡΑΠΕΖΑ ΗΠΕΙΡΟΥ
  • ΣΥΝΕΤΑΙΡΙΣΤΙΚΗ ΤΡΑΠΕΖΑ ΧΑΝΙΩΝ
  • ΤΡΑΠΕΖΑ EUROBANK
  • ΤΡΑΠΕΖΑ ALPHABANK
  • Τράπεζα Κεντρικής Μακεδονίας
  • Ταμείο Παρακαταθηκών και Δανείων

Προκειμένου να δηλώσει ο δικαιούχος έναν λογαριασμό Τραπέζης, θα πρέπει να είναι δικαιούχος ή συνδικαιούχος σε αυτόν (όχι απαραίτητα πρώτος δικαιούχος), να γνωρίζει τη μορφή IBAN του συγκεκριμένου λογαριασμού και, κυρίως, να είναι βέβαιος ότι ο λογαριασμός αυτός είναι ενεργός και θα παραμείνει ενεργός καθ΄ όλη τη διάρκεια του Market Pass. Σημειώνεται ότι, θα πρέπει να είναι επικαιροποιημένα τα στοιχεία των δικαιούχων ή και συνδικαιούχων στο τραπεζικό ίδρυμα που τηρείται ο λογαριασμός και υποχρεωτικά να έχουν δηλωθεί οι ΑΦΜ που αντιστοιχούν σε αυτούς.

Ακολουθήστε το evima.gr στο Google News

Διαβάστε όλες τις ειδήσεις για την Εύβοια

Διαβάστε όλες τις τελευταίες ειδήσεις για την Ελλάδα και τον Κόσμο στο evima.gr