Έρχεται μεγάλη αλλαγή στα σούπερ μάρκετ
ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ

Έρχεται μεγάλη αλλαγή στα σούπερ μάρκετ

Πώς αλλάζουν οι συνήθειες μεγάλων αλυσίδων σούπερ μάρκετ
Διαφημίσεις στο διαδίκτυο και την τηλεόραση μας ενημερώνουν για τις προσφορές μεγάλων σούπερ – μάρκετ. Μία αλυσίδα όμως δεν έχει προωθήσει τις προσφορές στα καταστήματά της ποτέ με διαφημίσεις και κατάφερε να συγκρατήσει τον τζίρο της σε επίπεδα άκρως ικανοποιητικά και φυσικά αναφερόμαστε στον Σκλαβενίτη.
Πολλά είναι πλέον τα μεγάλα σούπερ μάρκετ που ετοιμάζονται να ακολουθήσουν το παράδειγμά του και να σταματήσουν τα φυλλάδια ως τρόπο ενημέρωσης των καταναλωτών για τις εβδομαδιαίες προσφορές.

Οι αποφάσεις που θα λάβουν οι μεγάλες αλυσίδες των σουπερμάρκετ πρόκειται να εφαρμοστούνς άμεσα από το 2023.

Τα σούπερ μάρκετ σκέφτονται πλέον πολύ σοβαρά να σταματήσουν να τυπώνουν φυλλάδια αλλά και να μειώσουν τις διαφημίσειες για τις προσφορές στα καταστήματά τους καθώς τόσο η τιμή του χαρτιού που έχει αυξηθεί πολύ όσο και ο πληθωρισμός που έχει προκαλέσει μεγάλες αυξήσεις και στις τιμές των προϊόντων αλλά και στο ενεργειακό κόστος επηρεάζει αρνητικά την τσέπη των επιχειρηματιών.

Χαρακτηριστικό είναι πως και τα LIDL έχουν αρχίσει πλέον να σκέφτονται τον περιορισμό των φυλλαδίων που όχι μόνο βρίσκονται στις εισόδοςυ των υποκαταστημάτων αλλά και στα γραμματοκιβώτια των κατοικιών.

Ακολουθήστε το evima.gr στο Google News

Διαβάστε όλες τις ειδήσεις για την Εύβοια

Διαβάστε όλες τις τελευταίες ειδήσεις για την Ελλάδα και τον Κόσμο στο evima.gr