Ηλεκτρονική και τηλεφωνική εξυπηρέτηση πολιτών Δήμου Χαλκιδέων, κατά την διάρκεια των  έκτακτων μέτρων αντιμετώπισης του Κορονοϊού COVID-19
ΠΟΛΙΤΙΚΗ

Ηλεκτρονική και τηλεφωνική εξυπηρέτηση πολιτών Δήμου Χαλκιδέων, κατά την διάρκεια των έκτακτων μέτρων αντιμετώπισης του Κορονοϊού COVID-19

Σε συνέχεια της από 13 Μαρτίου ανακοίνωσης του Δήμου Χαλκιδέων, με την οποία
γνωστοποιήθηκαν οι τηλεφωνικές γραμμές εξυπηρέτησης των πολιτών, γνωστοποιούμε στους
πολίτες και τον τρόπο, με τον οποίο μπορούν να εξυπηρετηθούν ηλεκτρονικά, απευθύνοντάς ους
έκκληση να περιορίσουν τις μετακινήσεις και τη φυσική τους παρουσία στα δημοτικά
καταστήματα. Στην περίπτωση που η φυσική παρουσία του πολίτη είναι απολύτως αναγκαία,
τότε η προσέλευση θα πραγματοποιείται αποκλειστικά κατόπιν προγραμματισμένης συνάντησης.
Ο προγραμματισμός της συνάντησης θα γίνεται τηλεφωνικά ή ηλεκτρονικά ή με την αποστολή
μηνύματος SMS.
Α) Ηλεκτρονικές Υπηρεσίες Δήμου Χαλκιδέων
1. Δήλωση Διόρθωσης Επιφάνειας Ακινήτων έως 30-06-2020 : https://tetragonika.govapp.gr/
2. Ηλεκτρονικά Πιστοποιητικά : http://www.ermis.gov.gr/portal/page/portal/ermis/
3. Δωρεάν Εφαρμογή Novoville για Apple iOS και Google Android για :
 Άμεση και υπεύθυνη ενημέρωση του Δήμου Χαλκιδέων για ανακοινώσεις και νέα μέτρα
που λαμβάνονται, στο πλαίσιο της προστασίας της δημόσιας υγείας.
 Αιτήματα καθημερινότητας, όπου η ενημέρωση για τη διεκπεραίωση του αιτήματος και ο
προγραμματισμός της απόλυτα αναγκαίας συνάντησης γίνεται ηλεκτρονικά, είτε μέσω της
εφαρμογής, είτε μέσω αποστολής SMS.
4. Ηλεκτρονική Εξόφληση Λογαριασμών Δ.Ε.Υ.Α.Χ:

Εξόφληση Λογαριασμών

B) Ηλεκτρονική Αλληλογραφία

Για τα παρακάτω ειδικότερα αιτήματα καθημερινότητας, μπορείτε να αποστέλλετε email ή να
καλείτε στα τηλέφωνα :
1. Δημοτολογίου : [email protected]
2. Ληξιαρχείου : [email protected]
3. Προσόδων Δήμου (ΤΑΠ κλπ) : [email protected]
4. Πολεοδομίας : [email protected]
5. ΔΕΥΑΧ: mailto:[email protected]
Γ) Τηλεφωνική εξυπηρέτηση
Σας υπενθυμίζουμε τις τηλεφωνικές γραμμές εξυπηρέτησης, από ώρα 08:00 έως 15:00:
 Τηλεφωνικό κέντρο: 2221355151
 ΔΟΠΠΑΧ/ Βοήθεια στο σπίτι: 2221020241
 Διεύθυνση Καθαριότητας: 2221024444
 Διεύθυνση Τεχνικών Υπηρεσιών: 2221355141
 Διεύθυνση Διοικητικών Υπηρεσιών: 2221355151
 Διεύθυνση Οικονομικών Υπηρεσιών:
 Λογιστήριο: 2221355164
 Ταμείο: 2221355168
 Προμήθειες: 2221355173
 Διεύθυνση Προσόδων: 2221355146
 Διεύθυνση Προγραμματισμού: 2221355115
 Υπηρεσία Δόμησης (Πολεοδομία): 2221351151
 Γεωτεχνική Υπηρεσία: 2221025301 και 2221025816
 Υπηρεσία Πρόνοιας: 2221060154
 Ληξιαρχείο: 2221085555
 Δημοτολόγιο: 2221352006
 ΚΕΠ:
1. ΚΕΠ 348 (Κέντρο): 2221088822 και 2221062962
2. ΚΕΠ 651 (Βούρκος): 2221350000
3. ΚΕΠ 651π (Κάνηθος): 2221086040 και 2221352202 και 2221352203

4. ΚΕΠ 517 (Βασιλικό): 2221351820 και 2221351821
5. ΚΕΠ 513 (Δροσιά): 2221062191 και 2221062192
6. ΚΕΠ 514 (Αυλίδα): 2221351715 και 2221351721
7. ΚΕΠ 1011 (Αρτάκη): 2221351916 και 2221351923
 Δημοτική Ενότητα Αυλίδος: 2221031000
 Δημοτική Ενότητα Ανθηδώνας: 2221351607
 Δημοτική Ενότητα Ληλαντίου: 2221351801
 Δημοτική Ενότητα Νέας Αρτάκης: 2221351928
 ΔΟΑΠΠΕΧ: 2221351128
 ΔΕΥΑΧ: 2221023518 και 2221022306 και 2221020440
 ΔΑΕΠΠΕΧ: 2221025287

Ακολουθήστε το evima.gr στο Google News

Διαβάστε όλες τις ειδήσεις για την Εύβοια

Διαβάστε όλες τις τελευταίες ειδήσεις για την Ελλάδα και τον Κόσμο στο evima.gr