Έκτακτη ενίσχυση σε αστικά- υπεραστικά ΚΤΕΛ- Tι ορίζει η τροπολογία και πώς αφορά την Εύβοια
Ειδησεις ευβοια

Έκτακτη ενίσχυση σε αστικά- υπεραστικά ΚΤΕΛ- Tι ορίζει η τροπολογία και πώς αφορά την Εύβοια

Η τροπολογία ετέθη προς ψήφιση στην Ολομέλεια και αναμφισβήτητα αποτελεί μια σημαντική εξέλιξη για την Εύβοια

Τη χορήγηση έκτακτης ενίσχυσης, ποσού 19.280.000 ευρώ, στα αστικά και υπεραστικά ΚΤΕΛ και ΚΤΕΛ Α.Ε., καθώς και στους μεμονωμένους μεταφορείς ή επιχειρήσεις, τα λεωφορεία των οποίων εξυπηρετούν άγονες γραμμές νήσων», προβλέπει τροπολογία που θα ενσωματωθεί στο νομοσχέδιο του υπουργείου Υγείας, και αναμφισβήτητα αποτελεί μια σημαντική εξέλιξη και για την ευρύτερη Εύβοια.

Η τροπολογία ετέθη προς ψήφιση στην Ολομέλεια.

«Είναι μέτρο υποστήριξης χερσαίων επιβατικών μεταφορών», δήλωσε ο υφυπουργός Υποδομών και Μεταφορών Μιχάλης Παπαδόπουλος, αναφερόμενος στο σημαντικό έργο των ΚΤΕΛ καθώς και των μεμονωμένων επιχειρήσεων και μεταφορέων, τα λεωφορεία των οποίων εξυπηρετούν τις άγονες γραμμές των νησιών. «Θα έπρεπε, αν θέλετε τη γνώμη μου, να δώσουμε παραπάνω, αλλά δεν υπάρχει δυνατότητα οικονομική», είπε ο κ. Παπαδόπουλος και επισήμανε ότι δεν έχει γίνει καμία αύξηση στο εισιτήριο των λεωφορείων αυτών παρά το έργο που επιτελούν και παρά το γεγονός ότι έχει εκτιναχθεί η τιμή του πετρελαίου κίνησης.

Η τροπολογία ορίζει επίσης ότι παρατείνεται μέχρι το τέλος του 2023, η ανάθεση στον Οργανισμό Αστικών Συγκοινωνιών Θεσσαλονίκης (Ο.Α.Σ.Θ.), του συγκοινωνιακού έργου στην Περιφερειακή Ενότητα Θεσσαλονίκης. Επιτρέπεται ταυτόχρονα η σύναψη συμβάσεων με τα Κ.Τ.Ε.Λ. Α.Ε., κατά τα ισχύοντα. «Είναι αναγκαία η παράταση», είπε ο υφυπουργός Υποδομών και Μεταφορών, διότι «πρέπει και μπορεί να ολοκληρωθεί ομαλά η εκκαθάριση του Οργανισμού και παράλληλα να υπάρξει ένας αναγκαίος χρόνος ολοκλήρωσης του σχεδιασμού του χάρτη λειτουργίας των μέσων μαζικής μεταφοράς στη Θεσσαλονίκη. Είναι αναγκαιότητα η αδιάλειπτη παροχή του συγκοινωνιακού έργου του ΟΑΣΘ στην πόλη».

Η τροπολογία αυτή αναμφισβήτητα θα βοηθήσει σημαντικά την Εύβοια στην οποία ειδικά σε ότι αφορά τις μεταφορές των ΚΤΕΛ, πραγματοποιείται-υπενθυμίζεται- το τελευταίο διάστημα μια συντονισμένη προσπάθεια για τόνωση του αντίστοιχου φορέα προς καλυτέρευση των υπηρεσιών που προσφέρεται στο επιβατικό κοινό του νησιού.

Συγκεκριμένα, με γνώμονα- σταθερά- την εξυπηρέτηση του επιβατικού κοινού της Εύβοιας αλλά και με πλήρη κατανόηση των αναγκών των πολιτών πέραν από το αναντίλεκτα δύσκολο τοπίο που έχει διαμορφώσει η ενεργειακή κρίση και η εκτίναξη των τιμών των καυσίμων τα ΚΤΕΛ Εύβοιας επαναφέρουν τα υπεραστικά δρομολόγια στο Νομό.

Όπως ανέφερε στο evima.gr o Νίκος Σμπιλίρης – Πρόεδρος των ΚΤΕΛ, η επαναφορά των δρομολογίων θα γίνει με ένα δρομολόγιο- σε πρώτη φάση- ημερησίως.

Περισσότερα δρομολόγια αναμένεται να ανακοινωθούν εν καιρώ.

Το δρομολόγιο θα γίνεται μέσω του φέρι μποτ από Αιδηψό- Αρκίτσα.

Εντός των επομένων ημερών θα ανακοινωθούν από το ΚΤΕΛ οι ώρες του δρομολογίου.

Το ΚΤΕΛ ανταποκρίθηκε άμεσα και έδωσε λύση στους κατοίκους των οποίων η καθημερινότητα είχε ουσιαστική ποιοτική έκπτωση εξαιτίας της δυσκολία στις μετακινήσεις όπως αυτές προέκυπταν ελλείψει δρομολογίων.

Η ενεργειακή κρίση έχει προκαλέσει σοβαρά προβλήματα και στις συγκοινωνίες του Νομού Ευβοίας.

Οι αλλεπάλληλες αυξήσεις στο πετρέλαιο είχαν ως αποτέλεσμα να μπει <<φρένο>> σε δρομολόγια του υπεραστικού ΚΤΕΛ στο Νομό.

Ο λόγος για τα δρομολόγια για Αθήνα μέσω της ακτοπλοϊκής γραμμής Αιδηψός-Αρκίτσα και για το περιορισμένο αριθμό δρομολογίων της ακτοπλοϊκής γραμμής Γλύφας – Αγιόκαμπου.

Το γραφείο κινήσεως του ΚΤΕΛ είχε εξεδώσει ανακοίνωση ότι από την 7η Νοεμβρίου δεν θα πραγματοποιείται το δρομολόγιο Αθήνα – Αιδηψό – Ιστιαία – Αθήνα μέσω Ferry Boat.

Η διοίκηση του ΚΤΕΛ Νομού Ευβοίας δείχνοντας για ακόμη μία φορά το ανθρώπινο πρόσωπό της συγκάλεσε έκτακτη γενική συνέλευση την Τρίτη 22 Νοεμβρίου προκειμένου να συζητήσει εκ νέου το θέμα της διακοπής των δρομολογίων στη Βόρεια Εύβοια.

Αποκλειστικές πληροφορίες του evima.gr ανέφεραν από την πρώτη στιγμή ότι ο πρόεδρος Νίκος Σμπιλίρης και τα μέλη του διοικητικού συμβουλίου των ΚΤΕΛ αναμενόταν να αποφασίσουν να εοαναφέρουν κάποια δρομολόγια έστω και με αρνητικό ισοζύγιο προκειμένου να εξυπηρετήσουν το επιβατικό κοινό της Βόρειας Εύβοιας.

Η απόφαση αυτή θα βάλει τέλος στην ταλαιπωρία των πολιτών να ταξιδεύουν δια ξηράς αποδεικνύοντας ότι η διοίκηση του ΚΤΕΛ Εύβοιας βάζει πλάτη στις δύσκολες αυτές εποχές στηρίζοντας τους πολίτες του Νομού.

Ακολουθήστε το evima.gr στο Google News

Διαβάστε όλες τις ειδήσεις για την Εύβοια

Διαβάστε όλες τις τελευταίες ειδήσεις για την Ελλάδα και τον Κόσμο στο evima.gr