Google: Αυτά έψαξαν περισσότερο οι Έλληνες στη μηχανή αναζήτησης το 2022
ΚΟΙΝΩΝΙΑ

Google: Αυτά έψαξαν περισσότερο οι Έλληνες στη μηχανή αναζήτησης το 2022

Ως είθισται πλέον, η Google ανακοίνωσε τις ετήσιες λίστες του Year In Search 2022- Τι απασχόλησε περισσότερο την Ελλάδα.

Η υπόθεση του θανάτου των τριών παιδιών στην Πάτρα, τα επιδόματα- προγράμματα pass-, ο πόλεμος στην Ουκρανία, ο εμβολιασμός αλλά και ο Σασμός, φαίνεται πως απασχόλησαν τους Έλληνες βάσει των αναζητήσεων του στην μηχανή αναζήτησης της Google για το 2022.

Ως είθισται πλέον, η Google ανακοίνωσε τις ετήσιες λίστες του Year In Search 2022.

Αυτά που προκύπτουν από τις απορίες μας στην Ελλάδα είναι πως κυρίαρχη τάση στις αναζητήσεις μας είναι όλων των ειδών τα pass (fuel pass, edupass, power pass κτλ.). Εύλογα, στη δεκάδα εμφανίζονται η Ουκρανία, κάποια θέματα υγείας – πιστοποιητικό εμβολιασμού, προσωπικός γιατρός – καθώς και η τηλεοπτική σειρά «Σασμός».

Στα πρόσωπα που μας απασχόλησαν πρωτιά έχει η Ρούλα Πισπιρίγκου, ενώ ακολουθεί ο Μάκης Κατμετζόγλου.

Συνδετικός ιστός όλων των ονομάτων της λίστας – και των ελληνικών και των διεθνών – είναι όπως πάντα η επικαιρότητα, όπως συμβαίνει με τον Will Smith και την Amber Heard, η οποία πρωταγωνίστησε στην πολύκροτη δίκη με τον πρώην σύζυγό της, Johnny Depp.

H λίστα με τους εκλιπόντες ξεκινά από τη Βασίλισσα Ελισάβετ και περιλαμβάνει κυρίως αγαπημένους Έλληνες ηθοποιούς και τραγουδιστές, καθώς και την Αμερικανίδα ηθοποιό, κάτοχο βραβείων Emmy, Anne Heche.

Στον αθλητισμό, αφήσαμε τη λατρεία μας για τα τερέν του τένις και (με κάποιες εξαιρέσεις) επιστρέψαμε στα γνωστά μας ποδοσφαιρικά λημέρια, με μάλλον αναμενόμενες αναζητήσεις για το ελληνικό -και όχι μόνο- πρωτάθλημα.

Πολύ ενδιαφέρουσες (όπως κάθε φορά) είναι οι απορίες μας στην ενότητα «Τι είναι».

Πολιτική, οικονομία (κυρίως crypto) και επικαιρότητα κυριαρχούν, ενώ εμφανίζεται και ο όρος «αφασία», με αφορμή μάλλον το πρόβλημα υγείας του γνωστού ηθοποιού, Bruce Willis.

Επίσης, αξίζει να πούμε πως η ερώτηση για το τι είναι το ΝΑΤΟ δεν υπάρχει μόνο στις ελληνικές λίστες του Year in Search, αλλά και σε άλλων χωρών.

Στα τηλεοπτικά πράγματα, ψηφίζουμε ελληνική μυθοπλασία αφήνοντας μόνο 3 θέσεις σε ξένες συμμετοχές! Αντίθετα, στις ταινίες, μεταξύ όλων των ξένων ξεχωρίζει μία μόνο ελληνική παραγωγή.

Στην αναζήτηση του «Πότε» – όπως και του «Γιατί» – η μεγάλη ποικιλία των θεμάτων αντανακλά ακριβώς τη «μαγεία» του Search, στο οποίο καταφεύγουμε συνεχώς για να λύνουμε τις άπειρες και διαφορετικές μεταξύ τους, απορίες μας.

Στο περίφημο «Γιατί» για παράδειγμα, εκτός από τις αναφορές στον πόλεμο της Ουκρανίας, πραγματικός πρωταγωνιστής είναι το… χταπόδι και γιατί δεν πρέπει να το τρώμε!

Ακολουθήστε το evima.gr στο Google News

Διαβάστε όλες τις ειδήσεις για την Εύβοια

Διαβάστε όλες τις τελευταίες ειδήσεις για την Ελλάδα και τον Κόσμο στο evima.gr