ΑΠΟΨΕΙΣ

Κακοκαιρία Οινόη εργαζόμενοι: Χάρη στο evima.gr δόθηκε λύση και πήγαμε στα σπίτια μας

Τι λέει ο Σταύρος Αντωνίου για το χρονικό της περιπέτειας και πως έδωσε τη λύση το evima.gr
Κακοκαιρία Οινόη εργαζόμενοι: Χάρη στο evima.gr δόθηκε λύση και πήγαμε στα σπίτια μας

Τέλος στην περιπέτεια των εργαζομένων που ήταν εγκλωβισμένοι στο σιδηροδρομικό σταθμό της Οινόης έβαλε το evima.gr με την ανάδειξη του θέματος.

Συγκεκριμένα το απόγευμα της Δευτέρας οι εργαζόμενοι μετά από έξι ώρες αναμονής στην Οινόη και μη μπορώντας να βοηθηθούν από την Πολιτική Προστασία, επικοινώνησαν με το evima.gr και ζήτησαν τη βοήθεια μας για το πρόβλημα του εγκλωβισμού τους στο σιδηροδρομικό σταθμό της Οινόης.

Όπως χαρακτηριστικά ανέφεραν στο evima.gr (δείτε εδώ), όταν σχόλασαν από την εργασία τους στην εταιρεία, Ελληνικά καλώδια και είχε ήδη διακοπεί η κυκλοφορία από την έντονη χιονόπτωση, πήγαν με τα πόδια μέσα στο κρύο στο σιδηροδρομικό σταθμό της Θήβας. Όταν έφτασαν εκεί ενημερώθηκαν ότι έχουν διακοπεί τα δρομολόγια και απευθύνθηκαν στην πολιτική προστασία καλώντας το 112. Η απάντηση που πήραν ήταν να επικοινωνήσουν με την ελληνική αστυνομία όπου από εκεί τους παρέπεμψαν στην Πυροσβεστική και πάει λέγοντας. Οι 25 εργαζόμενοι μέχρι και αυτή την ώρα παραμένουν στο σιδηροδρομικό σταθμό της Θήβας χωρίς καμία ενημέρωση για το πως θα επιστρέψουν στα σπίτια τους στην Εύβοια. “Μας έχουν κάνει μπαλάκι, είμαστε έξι ώρες στο κρύο νηστικοί και χωρίς να γνωρίζουμε πότε θα επιστρέψουμε σπίτι μας. Κάνουμε έκκληση μέσω του σάιτ σας να μας δώσουν λύση εδώ και τώρα”  είπαν αγανακτισμένοι στο evima.gr

Αμέσως μετά την ανάρτηση του άρθρου στο evima.gr ο εκτελεστικός γραμματέας της περιφέρειας Στερεάς Ελλάδας, Χρήστος Μούτσιος, επικοινώνησε με τη Ματίνα Ρέτσα και ζήτησε το τηλέφωνο ενός από τους εργαζόμενους διότι ο περιφερειάρχης θέλησε να δώσει λύση στο πρόβλημα τους. Αμέσως του δόθηκε το τηλέφωνο που όπως όλα δείχνουν έδωσε τη λύση στους εργαζόμενους που ταλαιπωρήθηκαν επί έξι ώρες στην Οινόη λόγω της κακοκαιρίας.

Ο Σταύρος Αντωνίου ένας από τους εργαζόμενους σε νεότερη επικοινωνία του με το evima.gr θέλησε να ευχαριστήσει το σάιτ μας για την πολύτιμη βοήθεια της ανάδειξης του προβλήματος που βίωσαν.

«Σας ευχαριστούμε θερμά για την άμεση ανταπόκριση σας με την ανάρτηση για τον εγκλωβισμό μας στην Οινόη. Μετά από τις δικές μας προσπάθειες που ήταν άκαρπες, απευθυνθήκαμε σε εσάς και μόλις αναρτήσατε στο evima.gr το πρόβλημα μας μέσα σε πέντε λεπτά μας κάλεσαν από κανάλια για να μάθουν τι συμβαίνει. Αμέσως μετά μας κάλεσε ο συνεργάτης του περιφερειάρχη Στερεάς Ελλάδας, κ. Μούτσιος και μας είπε ότι εσείς του δώσατε το τηλέφωνο να επικοινωνήσει για να εκδηλώσει το ενδιαφέρον του κ. Φάνη Σπανού να δώσει λύση στο πρόβλημα μας που όπως είπε ενημερώθηκε από το evima.gr διότι δεν τον είχε ενημερώσει κανείς.

Μετά από όλη αυτή την ανθρώπινη στάση σας, σας ευχαριστούμε από την καρδιά μας διότι εσείς βοηθήσατε για να επιστρέψουμε στα σπίτια μας μέσω του περιφερειάρχη Στερεάς Ελλάδας, Φάνη Σπανού όπου έστειλε πούλμαν και μας μετέφερε στα σπιτια μας!

Ακολουθήστε το evima.gr στο Google News

Διαβάστε όλες τις ειδήσεις για την Εύβοια

Διαβάστε όλες τις τελευταίες ειδήσεις για την Ελλάδα και τον Κόσμο στο evima.gr

ΔΡΟΜΟΛΟΓΙΑ ΚΤΕΛ ΕΥΒΟΙΑΣ
ΔΡΟΜΟΛΟΓΙΑ ΚΤΕΛ ΕΥΒΟΙΑΣ
ΜΠΑΣΟΥΚΟΣ
ΤΣΩΚΟΣ