ΠΟΛΙΤΙΚΗ

Ο δήμαρχος Καρυστου για τη δημιουργία του Εργαστηρίου Αστρονομίας στο 2ο Δημοτικό

Ο δήμαρχος Καρυστου για τη δημιουργία του Εργαστηρίου Αστρονομίας στο 2ο Δημοτικό

Ανακαλύψτε περισσότερα άρθρα στα αποτελέσματα αναζήτησης

Προσθήκη του evima.gr στην Google

Στα εγκαίνια του εργαστηρίου Αστρονομίας στο 2ο Δημοτικό Σχολείο Καρυστου παρέστη ο δήμαρχος Λευτέρης Ραβιολος.

«Μια πραγματικά αξιόλογη προσπάθεια από το σύλλογο γονέων και κηδεμόνων του 2ου Δημοτικού Σχολείου Καρυστου με την στήριξη των δασκάλων ! Το εργαστήριο Αστρονομίας ξεκίνησε σήμερα με τις καλύτερες προοπτικές και τις καλύτερες εντυπώσεις απο μαθητές, δασκάλους και γονείς ! Θερμά συγχαρητήρια σε όλους όσους προσπάθησαν και εργάστηκαν και ένα μεγάλο ευχαριστώ στους χορηγούς που με την προσφορά τους βοήθησαν σημαντικά στην υλοποίηση του !» ανέφερε χαρακτηριστικά ο δήμαρχος.

Ακολουθήστε το evima.gr στο Google News

Διαβάστε όλες τις ειδήσεις για την Εύβοια

Διαβάστε όλες τις τελευταίες ειδήσεις για την Ελλάδα και τον Κόσμο στο evima.gr